Контролер для закису азоту MAXIMAZER 5 Nitrous Express 16008
15 200 ₴
- В наявності
У Продажі є сенсорний екран для цього контролера
Nitrous Express Maximizer 5 Прогресивний контролер
Maximizer 5 - NX Part # 16008
Maximizer 5 має кілька функцій безпеки, які допоможуть пришвидшити налаштування й захистити двигун від пошкоджень.
Maximizer 5 прогресивний регулятор закису азоту може працювати спільно до чотирьох окремих ступенів закису азоту. Вони ґрунтуються на часі, про/хв, км на годину, відсотку газу або тиску наддуву. Не має значення, якщо ваш автомобіль безнаддувний або з примусовою індукцією, бензин або дизельне паливо, Maximizer 5 є вибором номер один.
Особливості безпеки
Max 5 контролює відсоток дросельної заслінки, оберти двигуна, закис азоту, підвищення або панорамування, а також 3 інших користувацьких датчики, щоб переконатися, що ваш двигун є в належному стані для приймання закису азоту. Якщо Max 5 виявляє будь-які умови, що виходять за межі безпечного діапазону, Max 5 вимкне або відведе потік азоту, щоб захистити ваш двигун від пошкоджень.
Опції відбиття й програмування
Max 5 зазвичай настроюється за допомогою простої у використанні програми для ноутбука на базі Windows. Додатковий 4-дюймовий сенсорний дисплей (продається окремо) може бути під'єднаний для перегляду та настроювання загальних параметрів настроювання на льоту, усуваючи потребу в ноутбуці.
Реєстрація даних
Max 5 автоматично реєструє всі вхідні дані (включно з 3 користувацькими введеннями), тому ви можете переглянути важливі дані для декількох попередніх запусків. Max 5 також постачається з достатнім обсягом внутрішньої пам'яті, перш ніж вам потрібно буде зберегти їх на ноутбуці.
Параметри прогресії
Макс 5 має кілька варіантів прогресії для оброблення безлічі типів перегонів. Ці варіанти розвитку описані нижче:
Прогрес на основі часу:
Цей варіант є популярним вибором для перегонових застосунків, у яких ви завжди починаєте з тупика. Ця опція дуже проста для точного налаштування, тому ви залишаєте досить м'яким, щоб унеможливити обертання колеса, і збільшуєте потужність під час руху вниз доріжкою, оскільки контролер плавно додає більше закису у разі збільшення тяги.
RPM, заснована прогресія:
Ця опція чудово підходить для транспортних засобів, які мають достатнє зчеплення з дорогою, щоб впоратися з повною закискою азоту на першому передаванні. Цей режим дає змогу додавати трохи азоту в нижні оберти двигуна та нарощувати його до повного закису у разі збільшення обертів двигуна. Це чудовий варіант для автомобілів із герметичним гідротрансформатором. Оскільки потік азоту обмежений невеликою кількістю за низьких обертів, ви можете безпечно активувати азот за нижчих обертів, що допоможе витягнути автомобіль із отвору.
Прогрес у милях на годину
Цей варіант чудово підходить для перегонників, які іноді починають перегони з мертвої точки, а іноді починають перегони з несподіваного старту. Контролер закису автоматично обмежуватиме закис азоту до меншого прискорення на низьких швидкостях, де тяга обмежена, забезпечуючи водночас більше посилення на вищих швидкостях, де тяга більш стабільна. Скоб'яні перегонники можуть використовувати цю функцію, щоб встановити граничне значення закису азоту в MPH для максимальної відповідностіЕТ.
Прогрес у відсотках дросельної заслінки:
Ця опція дає вам «педалювати» автомобіль у разі обертання колеса. Потік азоту плавно збільшується й зменшується в міру того, як ви «працюєте» на дроселі, що дає змогу вам відновити зчеплення з дорогою та продовжити перегони. Це дуже вигідно для шосейних перегонів і дрифтингу. Функція відсотка дросельної заслінки також корисна для вуличних автомобілів, оскільки вона дає змогу вводити невелику кількість закису азоту всередині дросельної заслінки, плавно переходячи до повної потужності закису азоту під час натискання дросельної заслінки на підлогу. Відчуття схоже на водіння автомобіля з двома кубічними дюймами.
Підвищення на основі прогресії:
Це корисна опція для дизелів із турбонаддувом і бензинів. Підвищення швидкості дає азоту стати сильним, щоб усунути цю страшну турбозатримку, а потім плавно нарощує азот, щоб моча турбіна зробила свою справу. Кінцевим результатом є потужність монстра з нульовою затримкою, навіть з ОГРОМНИМ турбо. Під час використання в дизельних двигунах подавання закису азоту буде неможливим доти, поки двигун не почне забезпечувати достатній наддув, запобігаючи зупинці двигуна.
EGT (температура вихлопних газів) прогресія:
Введення закису азоту в дизельне паливо знижує ЕГТ. Це корисний варіант для дизельних застосувань, які не хочуть використовувати азот постійно, але все ж хочуть знизити властивості EGT, які забезпечує азот. Прогресування на основі EGT дає змогу створити рампу безпеки, яка додаватиме закис азоту тільки в тому разі, якщо EGT підніметься до небезпечних меж. Сумісний з усіма модулями EGT, які мають вихідний сигнал від 0 до 5 вольтів.
AFR (Air Fuel Ratio) компенсація та захист
Maximizer 5 контролює співвідношення палива та повітря у двигунах (з широкосмугового модуля O2 післяпродажного обслуговування) й автоматично регулює вихід палива й азотного соленоїду для досягнення бажаного співвідношення повітря й палива (цільове AFR налаштовується користувачем).
Вирушаємо Новою поштою й Інтайм. Задавайте свої питання та дивіться інші товари за найнижчими цінами:)
Не забудьте залишити свій відгук після купівлі :)
Основні | |
---|---|
Країна виробник | США |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | NOS |
- Ціна: 15 200 ₴